Waterscouts (11-16)

Beleef uitdagende avonturen bij de waterscouts! Samen met je nieuwe vrienden doe je super gave dingen waar je ook nog eens wat van leert. Leer zeilen, ga op zomerkamp, kook op je eigen kampvuurtje en ontdek de wereld om je heen!

Ontdek de Waterscouting!

Leeftijd: 11 – 16 jaar
Opkomsttijden: zaterdag 12.00 – 17.00 uur (’s winters tot 16:00)

Kom vrijblijvend een keer kijken bij de waterscouts van Scouting De Ruyter. Een vereniging waar je leert zeilen, kamperen en veel nieuwe vrienden en vriendinnen maakt. In de winter werken we met z’n allen een aantal zaterdagen aan het onderhoud van de boten.

Samenwerken staat bij ons voorop. Waterscouts zijn meiden en jongens van 11 tot 16 jaar. Een paar keer per jaar gaan we met de boten op kamp. Het jaarlijkse zomerkamp is wel het hoogtepunt! Soms hebben we een lange opkomst waarin we diverse activiteiten hebben, we sluiten dan om 21.00 uur.

Waar en wanneer?

De Waterscouts komen iedere week op zaterdag samen in ons clubgebouw aan het Prinsemolenpad 52 in Rotterdam-Hillegersberg. Tijdens het vaarseizoen van 12.00 tot 17.00 uur en in de winterperiode van 12.00 tot 16.00 uur.