Meedoen?

Je bent van harte welkom bij Scouting De Ruyter! Op deze pagina staat wat belangrijke informatie over het vrijblijvend aanmelden en ook wat extra informatie over het lidmaatschap.

Ontdek de Welpen!

Zaterdag is Scoutingdag! Bij de Welpen, meisjes en jongens van 6 tot 11 jaar, kun je leuke spellen doen, zoveel mogelijk buiten natuurlijk. Je kan je fantasie gebruiken en leert allerlei vaardigheden. Dit draagt bij aan de ontwikkeling van de kinderen. Wanneer je 11 wordt kun je doorstromen naar de Waterscouts.

Waar en wanneer?

De Welpen komen iedere week op zaterdag van 12.00 tot 14.30 uur samen in ons clubgebouw aan het Prinsemolenpad 52 in Rotterdam-Hillegersberg.

Boten met zonsondergang

Ontdek de Waterscouting!

Je kunt natuurlijk je huiswerk maken op zaterdag. Maar er zijn leukere dingen te bedenken. Kom vrijblijvend een keer kijken bij de Waterscouts van Scouting De Ruyter. Een vereniging waar je leert zeilen, veel nieuwe vrienden en vriendinnen maakt en een paar keer per jaar op kamp gaat. Samenwerken staat bij ons voorop. Waterscouts zijn meiden en jongens van 11 tot 15 jaar.

Waar en wanneer?

De Waterscouts komen iedere week op zaterdag samen in ons clubgebouw aan het Prinsemolenpad 52 in Rotterdam-Hillegersberg. Tijdens het vaarseizoen van 12.00 tot 18.00 uur en in de winterperiode van 12.00 tot 17.00 uur.

Meedoen? Een keertje proberen?

Laat je uitdagen en ontdek Scouting!
Kom vier keer vrijblijvend meedoen. Daarna beslis je of je lid wilt worden. Hierna word je – als je het leuk vindt – geïnstalleerd in de groep en gaat het avontuur echt beginnen!

Wat kost dat?

Voor de vier opkomsten die je vrijblijvend meedoet hoeft niet te worden betaald. Daarna ga je contributie betalen. Hieronder zie je welke kosten er zoal komen kijken bij het lidmaatschap.
De contributie voor 2022 bedraagt:
Welpen: € 12,- per maand
Waterscouts: € 15,- per maand
De kampen zijn niet inbegrepen in de contributie, de lange opkomsten wel.

Ik ben overtuigd! Ik wil me aanmelden!

Kom gezellig zaterdag meedoen op ons clubhuis! Check onze planning voor je komt om zeker te zijn of we er zijn! Een mailtje sturen mag natuurlijk ook naar info@scoutingderuyter.nl